Korzystając z doświadczeń płynących z organizacji poprzednich edycji Międzynarodowego Kongresu Azjatyckiego, opracowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań do organizatorów oraz odpowiedzi. Zapraszamy do lektury.
1. Kiedy odbędzie się następny Kongres?
X Międzynarodowy Kongres Azjatycki odbędzie się 17–19 maja 2023 roku w Toruniu.
2. Do kiedy mogę zarejestrować udział w X Kongresie?
Zgłoszenia przyjmujemy do 20 kwietnia 2023 roku.
3. Czy mogę zgłosić udział po tym terminie?
Możliwość rejestracji zostanie wyłączona 20 kwietnia 2023 roku o godz. 23:59.
4. Zarejestrowałem /-am udział, co dalej?
Po pomyślnej rejestracji w systemie każdy uczestnik otrzymuje automatyczne potwierdzenie wpływu zgłoszenia. Od tej pory prosimy o oczekiwanie na akceptację zgłoszenia ze strony Organizatorów.
5. Zarejestrowałem/-am udział, ale nie otrzymałem/-am potwierdzenia.
Podczas rejestracji wystąpił błąd lub nie uzupełniono wszystkich wymaganych danych. Prosimy o ponowienie rejestracji.
6. Jaka jest wysokość opłaty konferencyjnej?
Opłata dotyczy wyłącznie uczestników sesji naukowych i zależna jest od deklarowanej przez uczestnika formy udziału. Jej wysokość waha się od 100 do 800 zł. Warianty opłat znajdują się w formularzu rejestracyjnym.
7. Na jaki rachunek mam wpłacić opłatę konferencyjną?
Opłatę należy uregulować dopiero po otrzymaniu ostatecznego maila potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia.
Towarzystwo Azji i Pacyfiku
Nazwa banku: Santander Bank Polska
Nr konta: 16 1500 1751 1217 5003 8726 0000
IBAN: PL16 1500 1751 1217 5003 8726 0000
SWIFT/BIC: WBKPPLP
8. Kiedy mogę uiścić opłatę za udział w Kongresie?
Nie szybciej niż przed uzyskaniem informacji o akceptacji zgłoszenia i nie później niż 10 maja 2023 roku.
9. Czy mogę prosić o fakturę przedpłatową?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
10. Czy mogę otrzymać ostateczną fakturę?
Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
11. Kiedy pojawi się szczegółowy program paneli?
Moment publikacji szczegółowego programu Kongresu jest ściśle zależny od terminowego przesyłania zgłoszeń przez uczestników i planowany na 9 maja 2023 roku.
12. Do kiedy mogę przesłać tekst do publikacji pokonferencyjnej?
Teksty po IX Międzynarodowym Kongresie Azjatyckim należy przesyłać do 31 października 2022 roku.
Teksty po X Międzynarodowym Kongresie Azjatyckim należy przesyłać do 30 września 2023 roku.
13. Kiedy ukażą się publikacje pokongresowe?
Pytania w sprawach publikacji proszę kierować do dr. Daniela Kawy: publication@iacongress.pl
14. Czy mogę prosić o nocleg w pokoju jednoosobowym?
Organizatorzy dysponują bardzo ograniczoną pulą pokoi jednoosobowych, które rezerwowane są w pierwszej kolejności dla Gości Honorowych. Tym samym nie możemy zagwarantować kwaterunku w pokoju jednoosobowym.
15. Gdzie uzyskam informację o przydziale hotelowym?
Informacja o przydzielonym hotelu zostanie przesłana mailowo do 17 maja 2023 roku. Ponadto informacje hotelowe można uzyskać od organizatorów przy stoliku rejestracyjnym.
16. Nie otrzymałem/-am zaproszenia do udziału w bankiecie dyplomatycznym. Czy mogę przyjść mimo wszystko?
Osoby, które nie otrzymały zaproszenia na zamkniętą część Kongresu zapraszamy do udziału w uroczystym bankiecie dla wszystkich uczestników, który odbędzie się 18 maja 2023 roku o godz. 19:00 w Zajeździe Staropolskim.
17. Nie zaszczepiłem/-am się przeciwko COVID-19, ale czuję się doskonale. Czy mogę przyjechać na X Kongres?
W trosce o bezpieczeństwo uczestników Kongresu osoby niezaszczepione przeciwko COVID-19 proszone są o udział zdalny.
18. Zarejestrowałem/-am udział stacjonarny i zapłaciłem/-am za udział w Kongresie, ale muszę zmienić formę udziału na zdalną. Czy mogę prosić o zwrot części uiszczonej opłaty?
Tak. Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl
19. Nie odpowiadają mi warunki hotelowe w obiektach oferowanych przez Organizatorów. Czy mogę prosić o rezerwację w innym obiekcie?
Większość uczestników ma zapewniony nocleg w hotelach Polonia oraz Gromada znajdujących się w pobliżu miejsc obrad. Wybór innych lokali wiąże się z większymi kosztami uczestnictwa, dlatego w tej sytuacji prosimy o samodzielny dobór lokalu.
20. Czy na terenie hoteli jest parking dla gości?
Najbliższy parking strzeżony znajduje się w odległości 200 m.
21. Wystąpiłem/-am zdalnie. Kiedy otrzymam certyfikat?
Certyfikaty dla uczestników zdalnych zostaną przesłane w ciągu miesiąca od zakończenia konferencji. W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt.
22. Czy nagrania paneli online zostaną udostępnione w Internecie?